Söndagsmys

Så var denna jobbvecka avklarad, den var ganska jobbig då jag har varit väldigt trött, men härliga arbetskamrater och utmaningar gjorde att det gick bra ändå. :) Har riggat massor i veckan (rigga=sätta in verktyg i maskinerna, det svåraste och sista man lär sig) så det börjar kännas riktigt bra. Öva öva öva så kommer jag kunna det också. Känns kul att man har börjat förstå grejen iaf. :)

Måste bara visa kickass godaste lunchen jag åt i veckan, bestämde mig att slänga ihop en sallad, blev med räkor, avokado, gurka, majs, rostbiff och en klick creme fraiche med sweet chili sås o kryddor på. SJUKT GOTT!


Sen har jag hämtat ut min nya baby också, superfina Nikon D3100 med 18-105mm objektiv! <3 Ibland måste man få unna sig, och då det blev dubbla löner denna månad fick det bli denna. :)


Och när jag kom hem från jobbet i onsdags väntade denna för-födelsedagspresent på mig här hemma från älskling, sjukt fin love it! :D Liiiila!



Och i torsdags möttes man av detta när man kom på jobbet, då vi skulle avtacka Luis som går i pension. Sjukt nice sätt att börja arbetsdan med, men lite trist att inte se Luis glada nuna på jobbet nå mer. Men han har slitit hårt i livet och förtjänar verkligen att få vila upp sig!



Så det var veckan i korta drag, den har trots allt gått riktigt fort ändå. T åkte i fredags till Järvsö för en downhill helg så det har varit ganska soft att va ensam och ta igen sig. Har tvättat, städat och plockat. Och tittat mycket på tv haha! :) Vår box var ju trasig några veckor så de är så kul att ha tv igen. :P

Och igår var en sjukt trevlig kväll, blev en girls night out med Angela, Anneli och Ann-Sofie med middag och dans på Patricia. Sjukt god mat (tog lammlägg med jordärtkocksfrites och supermumsig sallad) och riktigt kul att ut o stuffa på nattklubb, var väldigt länge sen. En härlig kväll! :)

Idag sov jag till typ tjugo i ett och har bara slappat sen dess. Ska slänga i en tvätt, diska och handla lite till middan och sen möte upp och hämta hjärtat ikväll.
Så ja, de var nog allt för nu. See ya!

PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0