Sunny Day!

Första solskenet på veckor, fågelkvitter, så där skönt trött i kroppen efter en timmes workout på friskis. Vilken härlig dag! Längtar dock till vårens varma solsken och isfria gator. Nu skulle man vart uppe till fjälls med skotern, grävt en grop och grillat mackor! Saknar hemma, speciellt när pappa ringde nyss. Älskade pappsen! Saknar honom, och mamma o Simon såklart, massor! Måste försöka komma hem nånting snart framöver.

Väntar på hur det blir med jobb först, efter det kan man planera lättare. Har ju varit på Sandvik på intervju, och sen ringde hon från Proffice och berättade att jag hade gjort ett gott intryck och att de ville skicka mig på den obligatoriska hälsoundersökning som krävdes innan man kan börja jobba där. Så till 99% säkerhet har jag fått jobb, för hon sa att bara de fått resultatet och det såg bra ut skulle vi skriva papper och prata om när jag skulle börja. Men vågar inte fira än, inte förrän papper är klara och jag har hört orden liksom! :)

Annars rullar allt på bra, stökar och grejar hemmavid om dagarna, tränar och tittar på tv. Men jag sover ganska dåligt och oroligt, så nu behöver jag verkligen börja jobba så kropp och huvud får utlopp för uppdämd energi, jag tror det är därför jag sover sämre. Men träningen går riktigt bra, är iväg 4-5 gånger i veckan och det ger mig minus ett halvt kilo i veckan, så det känns toppen! För också mat- och träningsdagbok så jag kan se att jag inte äter massa onödigt. Jag äter inga sötsaker eller bröd och håller nu också på att byta ut pasta och ris. Vill verkligen hålla i det här nu, för jag vill få bort några kilo för gott. Kroppen mår så mycket bättre, och man kan verkligen känna det där lilla som är "extra", som inte behöver vara där liksom. Så det går jättebra och känns toppen nu, och jag hoppas det går får ihop med nya jobbet också. Ska göra allt jag kan för att det ska funka!

Ja, det är väl det tror jag, tvättar lite och ska nu värma lite lunch. Tommy är iväg och pangpangar mest hela dan idag så jag får roa mig själv. Blir nog lite mys i soffan och film sen. Och idag ska vi äta svampsoppa, MUMS!

De får räcka för nu, ha det gott hörni!
PoK!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jaa de hoppas jag att du bli bättre på så jag har lite bättre koll på dig ;)

Saknar dig så in i bombens mkt <3

2012-02-25 @ 09:14:25
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0