Bilder

Efter lite påtryckningar kommer nu äntligen bilder upp på vår lya här i söder! :)

Börjar med vardagsrummet:



Här ska det införskaffas en hög bokhylla, lite tavlor på väggarna och en ny större tv står också på önskelistan.

Hallen:

Här ska vi skaffa en helt ny hallmöbel.

Badrummet:


Köket:

På önskelistan ett helt nytt kök, samt att slå ut vägg till vardagsrummet, men det är framtiden. :)

Och sovrummet:


Här ska det in en garderob istället för stolen, och så skulle jag vilja tapetsera om så småningom.

Det var hela lägenheten, jag älskar den jättemycket och den passar mig och T alldeles perfekt. Vi vill ju köpa loss den och fixa till den, köket, byta golv och nya garderober, de skulle bli så himla fint! Men det är framtida planer, först måste jag ju få ett jobb.

Och jag tror mig ha ett på gång, imorgon ska jag på Sandvik på en intervju, fått nys om det via Proffice där jag redan varit på intervju en gång och nu ska jag då få träffa kunden. Känns väldigt bra, mest troligt får jag jobbet om jag inte klantar mig men jag försöker att inte ta ut segern i förskott. Men har en bra magkänsla! :)

Nu ska jag plocka ihop lite grejs och sen dra till Frida för en mysdag!! :) <3

Hörs snart igen, ha't!
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0