Hösten är här

Och vips var det redan torsdag! Fan vad veckorna rinner iväg, helt sjukt! I helgen var jag iallafall iväg till fjälls med mamma, moster A, Ingrid och Lena. Det var jättemysigt! En riktig kurort, lugn och ro och alldeles tyst, ljuvligt!

Lite bilder









Och nu orkar jag inte ladda upp fler då det tar sån ivinnerlig tid, suck! Men de finns på facebook att se också och de flesta som läser har ju det oxå. ;)

Idag har jag inte gjort nånting. Suttit vid datorn o grejat, tittat på So You Think You Can Dance säsong 8 som Tommy fixat åt mig. Älskar den serien så oerhört, fy fan va bra dom är och jag blir så inspirerad! Ska diska och laga mat sen. Och ikväll blir det styrelsemöte. Men det känns helt okej att inte ha gjort någonting faktiskt. Man behöver såna dar emellanåt. Speciellt när det är så grått, trist och regnigt som idag, blä!

Och nu är det 3 veckor kvar till flytt... Counting down!
Just nu längtar jag väldigt mycket, och är lite rastlös. Vad gäller packandet är det inte så mycket mer att göra förrän flytten går så det finns som inte så mycket att fördriva tid med heller. Och efter idag har Tommy också jobbat färdigt, så då är vi helt planlösa han och jag, haha! Näärå, såklart är de ju en del på tapeten helgtid, men nu har vi som hela veckorna också. Men jag tror vi behöver det han och jag, umgås o ta oss igenom den här etappen tillsammans.

För det är jobbigt och påfrestande att flytta. Det kommer bli en tuff period som jag visserligen är alldeles övertygad om att vi kommer klara galant, men man ska inte förringa det svåra i det hela tycker jag. Man får vara noga att prata mycket och känna in vad som är viktigt just nu. Där inne nånstans i bröstkorgen ska det kännas bra. Det är mitt mål de här veckorna som är kvar. Och krama extra massamycket på min pojk, <3!



Här är en av tanten på övervåningens blommor. Önskar jag visste vad de heter, älskar dem för de är så himla fina!

Det var det för nu. Må gott,

PoK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0