Mindre än 1 vecka kvar

Är nyss hemkommen från mycket trevlig middag hos Ekke o Jennie, supermums med tacos och cheesecakemuffin till efterrätt! Det var jag o Tommy, dom och Jonas, så kul att vi hann ses en sväng till innan vi flyttar! Surrat järnet flera timmar och fått titta på lilla huset Ekke o Jennie ska flytta in i där på gården när de renoverat klart. Dom kommer få det supermysigt där! :) Kändes vemodigt dock att åka därifrån, nu kommer det va så långt så man inte kan råkas när man vill. :( Men men, vi ses nog snart igen! Och de finns kvar när jag o T kommer tebax!

Förra helgen var mysig också, Tommy var i Åre för sista cykelsvängen så jag åkte upp och joinade honom mellan lördag-söndag. Det var trevligt, gick ut och åt gott på lördakvällen och på söndagen tog vi en repa på höstmarkanden innan hemfärden. Och veckan har flutit på lika snabbt som vanligt, har dock hunnit med att hälsa på Ingemar o druckit kaffe, blev 3 koppar och 3 timmar surr, haha! Och dan efter träffades vi några som jobbade på campingen och lekte på Multihallen Boda Borg, de va jättekul! Jag och Ingemar tog sista svägen att ses innan flytten också med att avsluta på Max med en hamburgare. Kommer sakna Ingemar, goknul! :( Tur han också finns kvar då vi kommer tillbaka!

Just de, var på bio igår med T, vi såg Crazy, stupid, love. Asbra film, kan jag starkt rekommendera!

I övrigt är det fortsatt lugnt, packningen är ju on-hold till nästa vecka, först tis-ons kan vi packa resten på allvar. Men det känns okej, jag har börjat känna mig förkyld de senaste dagarna och är otroligt trött hela tiden så det känns bra att vila lite. Blir ju mycket bära o greja och städa sedan! Så jag tror de är klokt att hamsta energi, om det nu är det jag gör. :P

Längtar mycket nu, och känner att jag bara vill komma ner nån gång så man slipper denna väntan. Blev så glad också då T fått lite jobb framöver och det faktum att vår fina soffa redan kommit! Trodde inte vi skulle hinna få den så blev superglad då de ringde och sa att den var redo att levereras. Så den kommer redan stå på plats då vi kommer, otroligt skönt! Vill bara ner, packa upp och greja, greja, greja! :)

Men nu blir det nog sängen nästa!
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0