11 juli idag

Ska på jobbet om en timme ungefär så tänkte skriva någon rad innan jag sticker.

Har mest varit jobb sen jag skrev sist men en del annat slapp och mys har man väl också gjort. Har faktiskt lyckats pricka in att vara ledig de dagar de varit soligt och varmt så då har man cyklat och utflyktat en del. Solat, bränt sig och fikat gott. Som det ska vara.

Firade en underbar födelsedag, middag klar på bordet hemma hos mor och far när jag kom från jobbet, mostrarna var med och jag fick en massa paket! Kändes som man var 5 år igen liksom. :) Superfina bra-att-ha-grejer!

Och nu längtar jag sjukt mycket efter ledighet och helgen som kommer för då sticker vi med Ekke & co till Åre och ska prova rulla utför på hoj. Ojoj, kommer bli så roligt! Läskigt och spännande också för den delen. Men det kommer bli asbra, supergod trerätters inplanerad, stugan bokad o klar och kubb och två sällskapspel fixade, så det kommer bli en awesome helg! Vill ha lördag nu! :P

På onsdag ska jag och bror på Harry Potter på bio, sista delen, sjukt spännande!! :) Längtar!

Sen blir det kanske en Ikea tripp den här veckan också, får se om de går i lås men det skulle va så kul! Vill verkligen dit! Ska inte köpa nå mycket eller stora grejer, men lite smått så där och jag gillar verkligen Ikea. :) Blir på torsdag om allt följer planen!

Jag har också insett att det är fan inte länge tills vi är bosatt i söder heller... Veckorna går så fort! Pirrar nästan när jag tänker på det... Men det ska bli ett äventyr! :)

Nä, nu ska jag hoppa i duschen innan jag ska iväg. Uppdaterar med lite info o bilder från Åretrippen sen! :D

Ha de bra!
PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0