Twosome<3

Ja, som sagt tiden går fort!
En MÅNAD sen jag skrev sist. Så lång tid har de nog aldrig gått tror jag. Men har inte känt för det riktigt. Men nu ska jag uppdatera lite tänkte jag. :) Så ni ser att jag lever!

Inget nytt jobb än... Skäms lite men har verkligen inte varit upplagd för seriösare jobbsök. Gjort litegrann, uppdaterat mitt cv, och kollar runt lite ställen och platsbanken o sådär. Ska ta tag i det nu i veckan, kolla efter både jobb och praktikplatser. Är inskriven på fuckin jävla arbetsförmedlingen nu iaf.
Tror fortfarande att de kommer ordna sig. Har bestämt mig för att söka plugg i vår iaf, vet inte vad än men något blir det!

Kursen har ju dragit igång också, haft två gånger nu! Var skitnervös första gången och hade nästan tunghäfta så det kändes inte så kul då men nu efter andra gången då det gick tusen gånger bättre känns de bra. Till och med kul! :P Så de kommer bli bra de där, det är ju ändå ens första kurs man håller nånsin liksom så de får ju va lite upp och ner i början.

Mer då?
Jag har mig en pojk nu. :) Tommy och jag kan titulera oss ett par nu, och det har vi nog varit senaste månaden. Det känns jättebra, jag kan inte sluta titta, beundra, röra vid o pilla på honom och han tycker säkert jag är jättejobbig men de får han stå ut med. :P Han är ju så darn cute så jag vill bara äta upp karln! Haha...
Tycker om honom väldigt mycket! <3

Jaa, de var nog de mesta som pågår just nu. Nästa helg ska jag på utvecklingshelg med dansklubben, avfärd till hemlig ort precis som förra gången. De bjuder dessutom på dansen till Shake på fredan, inte illa! Och helgen därpå blir det färd till Åre, Tommy fyllde jämt förra veckan och hans kompisar gav honom en tripp till Åre i present med lite downhill, middag o partaj i hyrd stuga så de blir säkert trevligt och roligt att få lära känna hans vänner också. :)

Så det var den updaten det, får ni ha de bra hörni tils nästa gång. Ska allvarligt försöka inte få det gå en månad den här gången. :P

PoK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0