1 advent

Nu minsann har jag bestämt mig för att göra ett inlägg varje advent.

1 advent idag då!
Helgen har vart ganska lugn, i fredags var de medlemsfest i ÖBRK, stort chabrak med 200 pers! Go mat o så blev de dans till Highlights efter det. Trevlig kväll, både Ekke, Jennie o Jonas var där. :)
Igår blev en lugn dag, vi gjorde lite ärenden jag o Tommy och sen kurade vi i soffan och tittade på Solsidan. Sjukt kul serie de där! :D Idag tog vi en stadstur och tittade lite på julskyltningen men de va så jäkla kallt så vi gick hem igen o kröp ner i soffan. Har ju kommit en köldknäpp nu i tors-fredas nånting som verkar hålla i sig. Man är ju som inte van än. :/ Men sjukt mysigt att borra ner sig tätt tillsammans under filten iaf! <3

Hade för övrigt tänkt julpynta lite idag här hemma efter att ha hämtat lite grejs hos mamma i lördags, men lampan i julstjärnan jag tänkte hänga i fönstret brann så då var de inge roligt längre. Det är ju den som gör allting, så måste ha en ny lampa innan jag kan fortsätta. :(
Sen har jag tänkt att baka, är sjukt sugen att göra pepparkakor, knäck o annat gott! Jag o Tommy funderar till och med på att göra ett pepparkakshus, har aldrig gjort det o de verkar kul. :) Men de får nog vänta lite, sitter just nu med ett jävla magont och en fet skräck att drabbas av magsjuka!

Det går magsjuka just nu i Östersund och i fredags misstänkte dom bakterier i dricksvattnet så nu måste man koka precis ALLT vatten innan man använder det. Drygt! Sen förekommer det en parasit också som orsakar diarré, feber o huvudvärk som bl a min moster drabbats av så peppar peppar att jag får den!! Hatar att va magsjuk och ha ont i magen så hoppas detta går över fort vad de nu än är. :/

Ja du. Nå mer på g?

Ska va hemma från dagis imorgon eftersom jag inte vet om de är magsjuka eller inte, men annars går de finfint där. Fick vika 4 av 5 dar förra veckan så de va nice! Skulle gjort de imorgon med så de var ju synd att man är dålig, men men. Kommer nog fler dar. 

Har även sista kursgången imorgon! Ska bli skönt. Har vart jättekul, men de ska bli skönt att få lite mer tid lös innan jul. Hoppas jag känner mig någorlunda i form bara, då det är sista gången vill man ju verkligen prestera.

Mitt hjärta är underbar, han är så fin o go och jag är så stolt att han är min. Och i lördags, då sa han för första gången till mig; Jag älskar dig!
Stort. Ovärderligt. Jag svarade samma sak självklart. Min skatt. <3
Jag tror på oss. <3

Så ja de är väl vad som händer o sker. Hörs ju igen nästa söndag! ;)
Ha de gott hörrni.

PoK!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0