Regnet som smattrar mot taket o säckiga jeans...

...så fantastiskt mysigt! Bra dag. Ännu bättre att jag är ledig imorrn OCH på tisdag och dessutom ska få nya, fina slingor i håret imorgon! :) Dessutom har jag precis tittat på mina repriser och kanske kan de bli lite CSI nu? ;) Kan fan inte bli mycket bättre...

Sen sist då? Var på premiären på Aspåsnäset i torsdags, Blender spelade. Riktigt bra, dansade som aldrig förr och dröp av svett då det var färdigt! For även på Sandviken i fredags då Jannez spelade, också jättebra! Jag och Frida hade med oss fika och hade "picknick" inne på dansgolvet, bjöd in Ekke, S-O, Anna, Tobbe o Elisabeth, riktigt mys!!

På lördan bar det iväg till okänd ort, vi hade nämligen bestämt att ha en KIS-helg för att få umgås, må gott o jobba bort lite av allt som är kvar att göra. Elisabeth hade ordnat ett slags skattjakt med ledtrådar på vägen mot resmålet, hon hade placerat ut lappar med en ny ledtråd vart vi skulle därefter på varje lapp. Riktigt spännande, och då vi hade placerat oss tjejerna/killarna i varsin bil raceade vi järnet för att hinna först. :P Killarna vann dock. Men de fuskade lite o lurade oss faktiskt! Anyway. Supermysig helg, prat, god mat, badtunna o lite go dryck. ;) Och allt vi hade tänkt fick vi gjort så det var toppen! 

Ja, de var väl det. Mår bra, känner mig tillfreds och veckorna tickar på i vanlig lunk. Njuter av tillvaron och glada dagar. Som de ska va! :)

Rock on folket tills nästa gång. PoK!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0