Mip mip!

Dags igen!

Helgen var lugn, hade lite filmkväll med Ekke o Frida i fredags, de var mysigt. :) Annars gjorde jag ingeting typ, tvättade lite o chillade mest bara. 

Har jobbat mån och tis och idag har jag och Frida grejat och fixat massa inför den Jack o Jill tävling klubben ska ha den 20 april. O lite annat fix o donande har hunnits med också, känner mig mycket produktiv. :) Vi har tagit en paus nu, för Frida skulle iväg en sväng men sen ska vi göra färdigt.

Ikväll blir det nog lugnt, Grey's Anatomy på tv. Imorrn jobb, träning på lillsjön antar jag? Fre inget. 
Men i helgen!! Då!! Är så uppspelt, de ska bli så kul!

På lördag åker jag till Ekke, då ska vi gå på Tjynnan Tjöjjes på kvällen (aldrig hört, men kan ju bli kul vem vet) och sen på söndan ska vi dra iväg o köra skoter! Blir ett helt gäng, S-O, Anna, Bettan, Bo-Gunnar, Jens, Rickard och vi, kommer bli toppenskoj! :D Längtar!!
Lite oroad över att dra upp skotern helt själv bara eftersom jag aldrig kört med släpvagn nångång i mitt lilla liv, men de ska säkert gå bra. Behöver ju inte backa förrän jag är på plats och då kan ju de andra hjälpa mig, hehe. Får kanske tjuvträna lite hos Ekke på lördag. :P 
Så jag kan knappt bärga mig!! Hoppas och ber för finväder!

Jaa, de va nuläget det. Hörs igen!
PoK!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0