Sunshine!

Nu är midsommar förbi och jag inleder idag en 4 dagars ledighet. Sweet!

Trodde ett tag jag skulle få spendera hela helgen helt ensam sittandes i soffan framför tvn, men det blev två utekvällar i rad istället, riktigt nice! Var ut med Jana på själva midsommarafton och ut med Frida igår. G3 båda kvällarna. Så de va toppen! :)

Har som vanligt lugnat ner mig nu och det kommer inte bli pannkaka av nånting, ska bara go with the flow o ta de chill och allt blir som de blir. Inga konstigheter. Leva o njuta av sommaren och fina dagar som idag ska jag göra så det så. Screw the rest! :D

Bettangumms fyller år idag, grattis vännen! Ska försöka komma iväg o hälsa på imorrn o gratta lite.

I övrigt vet jag inte vad det blir dessa lediga dagar, sova mkt o njuta o kanske hitta på nå kul? De får bli vad man spontant känner för. Hm.. Hänt nå annat av värde? Sagt upp mitt gymkort! :P Haha, känns skönt, ingen press o spara pengar, fan träna kan man göra gratis hemma och själv minsann. Sen vet jag inte... Ska i dagarna här köpa en dator, har sparat pengar så nu är det dags, ska bli nice med egen! Ska även på Man's Ruin o boka tid (såvida de inte är bokningsstopp) för nästa tattoo. Och uppgradera mitt spotify till premium, kommer jag behöva när jag ska hålla kurs i höst. 

Ja, hade väl som inge mer å surra på om nu. 
Men ha de bra hörrni, så hörs vi snart igen. :)
PoK!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0