Solig dag!

Bara för att jag har jobbat. Såklart. Och nu är jag så trött så jag orkar inte gå ut. Tror jag. Har inte bestämt mig än. Jaa, har väl inte hänt alltför mycket sen sist, jobbat, ett par möten. Var på Fröjdholmen och dansade till Blender i lördags, lite folk men jag dansade mest hela tiden ändå och hade jättetrevligt! Mysig kväll. :)

För övrigt. SDS är om 11 dagar! HJÄLP. Men de blir nog bra, tror vi Kisar är färdig med de mesta förberedelserna. Ska ha vårt sista möte på torsdag här hemma. Just de ja, måste kanske baka imorgon då så man har nå o bju på... Anyway. Fattar inte att det är JUNI redan! Vart springer tiden iväg egentligen?? Det kommer nya på jobbet varje vecka, vilket iofs är trevligt men de går ju så fort! Herregud... Och JANA är hemma nu!! Ska ringa henne sen. Så vi kan ses nå! :D

Jaa. Händer inte så mkt resten av veckan, mötet där då och så jobbar jag alla dar utom fredag. Blir väl kanske studentfirande av min kusin då, men känner inte direkt för det... Så vi får se.
Va nog allt. Ha de!

PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0