Helg!

After SDS... Är sjuk, grymt förkyld med snorig näsa o hosta/ingen röst, är otroligt trött och slut och måste säga att det var det värt! De 5 dagarna gick superfort o de va grymt kul o få träffa alla ungdomar. Rent av så man saknar dem lite. :) Allt flöt på relativt smärtfritt o de va toppen! Sen finns de ju såklart alltid saker att förbättra, men de är ju som de är så bara att köra på. :)

Har nu jobbat två dar och det har ändå gått bra måste jag säga. Trött som fan såklart, men helt klart överkomligt. Dock har regnet varit så lejsamt idag! Allt blir blött och man själv är dyngsur in på bara kroppen. Men de är ju mysigt också, så de får väl vara okej.

Så ere... Nu är det iaf helg, jag är ledig imorrn och ska ta mig en välbehövlig sovmorgon!! Fantastiskt! Sen vet jag inte vad det blir, lugnt ikväll iaf och imorrn spelar ju Jannez på näset, men får se om ja ids dit. Kommer bli trångt, massa folk o de har vart uppehåll o allt. Ja vi får se helt enkelt. Jobb söndag och sen ledig mån-tis. Blir bra så man får kurera sin förkylning.

Så jag vet inte vad jag hittar på kvällstid o så vidare men de lär väl märkas. :) 
Ville bara uppdatera lite.

Ha't! 
PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0