?!?

Jaop, var iväg på näset i lördags, smockat med folk men en grymt kul kväll, speciellt efteråt! ;)

Jaa... Är som lite rådvill o förvirrad i min lilla själ at the moment. Det känns bra, men samtidigt inte. Vet inte riktigt vad jag vill. Har jag satt mig själv i skiten nu? Gjort saker utan att tänka efter? Samtidigt är det typ det härligaste som finns att för en gångs skull släppa kontrollen o bara vara, bara leva. 
Men när nu känslorna börjar springa ikapp, vad gör man då?  

Jaa.. Hade egentligen inget att skriva, men det känns som min blogg kommer dö om jag inte uppdaterar med jämna mellanrum, och den är som bra att ha när man behöver skriva av sig lite.

Sofia kommer förbi Östersund en sväng i eftermiddag iallafall, hur jävla kul är inte det då?? Vi har ju fan inte setts på... 1 år? 2??? Så de ska bli sjukt härligt! :D
Och imorrn kommer Fia förbi o sover över, också mkt trevligt. :) Så härligt att få se mina gamla kamrater emellanåt, bli påmind om good old times o se att de finns kvar där oavsett hur lång tid det tar. Älskar att vi kan ha det så kamrater. <3

Dame. Måste sluta tänka. Vill inte att de ska bli pannkaka av de här!
Aja, ska hoppa i duschen nu.
Ha de bra i midsommar, de ska jag försöka ha! Blir ensammen hemma hela helgen, så nå kul borde man väl kunna hitt på??

PoK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0