Day after Birthday

Igår fyllde jag som sagt år, hade en underbar dag!
Blev ingen frukost på sängen, glömde ju att de va måndag så mor o far var på jobbet men en rejäl sovmorgon blev de iaf. Lugnt ett bra tag efter jag klivit upp, diskade o plockade iordning lite, nördade vid datorn o slummrade en stund. Vispade grädde till tårtan.

Sen sa de bara pang så kom alla på en gång. Helen, Frida, Sam, Sarah, Gunilla, Bea, Carro, Annika o Jana kom förbi o förgyllde min dag, de blev tårta o fika o Jana o Annika var kvar på middag och till efterrätten (mer tårta o JORDGUBBAR) tittade vi på Lilla Sjöjungfrun! Lite klink på gitarren innan jag skjutsade Jana hem. Sen sov jag dessutom borta denna natt, SÅ MYS. ;)

Så jag måste säga att det var en ultimat födelsedag. Kan ju berätta vad jag fick om nån var intresserad; 2 halsband, 2 par örhängen, diadem, porslin, saftkanna, kökshanddukar, picknickkorg, bakformset, ballongvisp, slickepott, måttsats, en bok, en hårfön, set med köksredskap o en wokpanna. Himla fina grejer, blir så glad! :)

Nu är kl strax över sju o ja börjar jobba tio, så de blir lång frulle idag. :P Men men, kanske hinner slummra en stund till. Fast då blir man väl bara seg. 
Men men så är det.

Ha de bra allihop!
PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0