Utfyllnad?

Jag är trött. Och uttråkad. Och har börjat få ont i halsen, så en förkylning till är ju bara att vänta som ett brev på posten. Garderar mig med te, honung och strepsils, tar de lugnt med träningen och hoppas på det bästa. That's all I can do.

Men de känns rätt bra i övrigt ändå, arbetslösheten är såklart det som surrar i huvet jämt och gör en nedstämd, men de är ju som det är. Söker och söker och hoppas få napp till slut, man gör ju så gott man kan. Har lugnat ner mig lite när det gäller umgås-fronten med, de går alldeles utmärkt att ta det lugnt ett tag för tänker jag efter är det grejer som är på gång hela tiden, så jag behöver inte oroa mig för att sitta ensam nån längre stund.

Jaa, vet inte om jag hade så mkt att skriva egentligen. Ville väl mest bara visa att man lever och att livet rullar på i sin vanliga takt som det brukar göra. Typ. :)

Ha de gott hörni, PoK!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu när jag läser om dig och arbetslöshet känner jag mig ond för att jag sitter och är bitter över att jag måste välja mellan TVÅ jobb :P

2010-01-23 @ 02:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0