Onsdag?

Hallo.
Sen sist o tillvaron i punktform:

-XLT:n min va sur som satan men precis lagom till vi skulle ge upp drog pärlan igång! Tog en testtur till OKQ8 i torvalla o tankade o sen tillbaks. Mkt härligt, gav mersmak o en jävla träningsvärk! :P Idag först jag inte känner av den lägre tror jag.

-Varit lite med Frida som hamnade på sjukan igen med övertryck i huvet. Ska prata med henne sen idag, förhoppningsvis får hon komma till Umeå så dom tar na på allvar och gör något åt saken. På sjukhuset här i princip sket dom i att hon mår piss, ger henne kass medicin som ändå inte hjälper o säger rent ut: "Du är inte sjuk nog, du är inte prioriterad", vilket i sin tur ledde till att Frida har mer eller mindre dödsångest och tror hon ska bli blind och lam. SATANS ARSLEN. Ska det vara så jävla svårt att göra något på en gång istället för att vänta tills det blir akut?!! Lite förbannad på det än som ni kanske förstår.

-Förkylning bättre, kan börja träna igen nästa vecka. JIPPI! :)

-Inget jobb, men ansökan till campingen i sommar iaf skickad!

-Städat, diskat o tvättat idag, nästan obeskrivligt nöjd över det av nån anledning. Nu väntar dusch, läsa bok (inne på den tredje redan Bettan...) o ikväll blir de dans på furan till Jannez. Rätt nice. :]

-Känner en aning leda, irritation, ledsen och ensamhet som jag inte riktigt vet varifrån den kommer, men det är ju den tiden i månaden med, så de kan ha sin orsak däri. Blir nog bra snart! 

De va nog allt folket. Ha det bra, så hörs vi. 
PoK!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0