Fredag

Och helg, de känns mycket välkommet och behövligt! Har ju gått min första vecka så nu är huvudet trött för allt nytt som ska präntas in. Men de har gått jättebra, jag har lärt känna några stycken i klassen lite närmare, blivit indelad i en studiegrupp jag trivs med och de verkar rent allmänt som detta kommer funka bra för mig. Känns helt ok! :)

Annars har de varit rätt lugnt, har tränat lite, bland annat var jag för första gången på afrodans på stepin i onsdags, de va himla kul! :D Ganska så jobbigt och svårt oxå, men bra träning och roligt, så de ska jag fortsätta med!

Sen var det första ggn i Ås igår kväll, jag, BA och Mattias lärde småbarna (+föräldrar) att dansa foxtrott. Dom är så söta och duktiga o såklart fulla i bus. :) Så framöver hoppas vi gruppen växer och så ska vi lära dem bugga också och leka en massa!

Jaa, de va väl den här veckan, som sagt, himla lugnt. Resterande dag vet ja inte riktigt, va hemma o kanske försöka leta åt vart ja kan beställa skolböcker billigast o lite sånt där fix o trix och senare ska väl Frida komma hit, vi tänkte ha lite tjejkväll ikväll bara vi. Mysa o titta på film o dona på med tjejgrejer. :) De ska bli nice att bara vara. <3

Men de va nog allt, hörs! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0