Fredag

Jaa, idag hade Frida som sagt sin bal, så jag har hjälp henne, Empa, Christian o Terese med alla förberedelsebestyr. :) Sedan kom Jonas och vi följde med bort på Jamtli och fotade gänget innan vi gick på bio. Män som hatar kvinnor, lika bra som förra gången. :) Efter de gick vi hem och åt maten jag förberett o sedan lite tv-tittande. De blev I am legend, den är bra. Sedan kom gänget hem och dumpade av väskor o bytte skor o drog sen på krogen. Jonas åkte strax efter det, han skulle upp tidigt.

De va en jättemysig kväll verkligen, och jag känner mig fortsatt hoppfull, hihi. ;)

Men nu ska jag fika med Frida, Empa o Christian som kommit hem (Terese gick o la sig direkt). :) 

Så ere, ha de! PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0