Hmpf.

Idag har varken varit si eller så. Bara... Varit.

Slutade tidigt, kom hem o surrade med mostrarna ett tag innan de skulle fara. Nu ska jag plugga, titta på inspelade Desperate Housewives från igår och sköta tvättstugan. Ikväll ska jag städa materialförrådet på furan och om jag hinner hem, titta på Grey's Anatomy.

Blev så himla besviken igår, tydligen ska Erik o Emma åka skoter med S-O och ett helt annat gäng på lördag, så ska vi åka får de bli på söndag. Det var väl okej iofs eftersom skoterturen ändå blir av, men jag blev så besviken att han inte sa nått då vi faktiskt hade bestämt att vi skulle åka. Känner mig fortfarande ledsen då jag tänker på det. Igår grät jag mig till och med till sömns, de är sällsynt kan jag lova. Jag grät inte över själva skoterturen i sig, utan att de jag fruktat under de två senaste veckorna nu verkar vara sant. Han glider iväg från mig, sakta men säkert. :( De känns inte alls som vi har samma sak längre och det gör mig så himla ledsen varenda gång jag tänker på det. :'(

Nog för att jag är van att komma i andra hand men nu gör det ont...




Du vet uppenbarligen inte hur mycket du betyder för mig...



Ha de bra, PoK!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0