Dessa söndagar

Jaa, i torsdags va ja som sagt på inflyttningsmidda hos Frida, de va massa mys. <3
Fredag åkte ja till Ekke, vi tittade på Pistvakt, Bolt o Varg. Massa mys. <3
Lördag, igår, fyllde pappa 50, folk hälsade på, MYS! <3

Dans på näset oxå på kvälla, pratade med Jonas o vi har nu bestämt att vi bara ska vara vänner. Mindre mys alltså. Men men. Ut å jaga vidare, ska ragga upp mig nån snyggjävel för en kväll! ;P Haha! Nä okej, men de känns faktiskt bättre än jag trodde. De är helt okej, känns de inte rätt så ska man inte, så är det bara. Vi kan ju va vänner o umgås å ha massa skoj för det. :) 

Känns lite kul oxå faktiskt att vara helt öppen, inte intresserad av nån å bara kunna göra i princip va som helst. Vem vet va som dyker upp då runt hörnet? Tadam tadam... ;)

Imorse var jag iaf trött som fan, dansen o hostan gav mig ca 4 timmars sömn innan ja skulle upp på jobbet. Kul kul. Not. Men de gick rätt bra, regnet har dånat ner på mitt huvud HELA dan. Fast ja ska inte klaga helt, tycker de är rätt nice samtidigt. De blir lite besvärligt då man jobbar å ska va ute mkt, men de är sjukt mysigt med regn faktiskt! <3

Imorrn blir jobb o på tis med, men onsda-torsda e ja ledig o då får vi se va de blir då! 

Satt så e ne! Ha re gott, PoK!  

 

Kommentarer
Postat av: Christer

Me Lajk Jou! <3

2009-06-15 @ 00:36:13
URL: http://crescence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0