Att minusgrader kan göra en så glad!

Oj så tiden går, torsdag redan. En vecka till jul! :)

Provjobbandet i tisdags gick bra, fick fylla i uppgifter och grejs efter jobbet också så man är ju typ timanställd nu eller vad man ska kalla det. Får ja se hur de blir med tider framöver, kan tänka mig att de blir rätt lugnt i början. Det är lite svårt att veta hur mkt man behöver av saker och ting och hur lång tid saker tar, men de är ju sånt man lär sig med tiden. De ska nog bli bra de där!

Mer då? Igår hade vi lilljul här hemma med moster A som ska fira jul på annat håll. Vi åt fondue och hade de mys! :) Godaste efterrätten ever också till Bonde söker fru på tvn, så mkt bättre blir det inte. ;P 

Idag blev de ett gymbesök och sista lilla inköpet till julklapparna, saknas bara lite snören o ettiketter så är dom klara. Sen har jag ju faktiskt inte nämnt en annan grej som jag gjort idag, nämligen ett besök på tatuerarstudion Man's Ruin! Så jag har numera en supervacker fjäril i svart/orange på höger handled! Är otroligt nöjd, den blev asbra! Tack Anette! :)  

Jaa, så ere. Imorrn blire städning här hemma, tvätta lite kläder och sånt småpyssel.
Och på lördag är det sedvanliga juldansen på folkan (eller OSD som de nu så fint heter) till Jannez, de ska bli trevligt. :)

Men ha de gott! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0