Menjaja.

Och hur har veckan varit? Jo veckan har varit... Pissljummen. Så jävla trist.

De är bara plugg, plugg, plugg.

Fast på nått sätt har jag inte pluggat särskilt mycket alls dessa tre första dagar på veckan.

Faktiskt typ ingeting.

Men jag kan ju klaga ändå för desto mer plugg har jag att göra resterande dagar... Suck. Dålig planering där... Eller snarare är det min otroliga skjuta-upp-förmåga som tittat fram igen.

I måndags sov jag istället för att plugga. Utmärkt sysselsättning om ni frågar mig, dock synd att det blir så svårt att sova sedan på kvällen... Iaf. Tisdag gjordes min dag genom att vi fick titta på Räddningspatrullen på lektionstid, de va på religionen och vi snackade om sekter och då var ko-ko-kolasekten i Räddningspatrullen-avsnittet relevant. Så jävla kung! :D Sedan följde Jana och Christer med hem till mig där vi spenderade 3 timmar framför Kenny Starfighter (den gamla serien), så sjukt jävla bra!!

"Va sa ru?" xD

Så tisdagen var nostalgi. Och dansträning på kvällen förstås, gick bra, dansade en del, nice sådär.

Idag har jag gjort hjärt-lungräddning på MiniAnnie, gick lasuperbra! Fått ett litet kort där det står att jag kan, mhm. :) Sedan redovisade jag mitt PA för Gun och Elisabeth, gick ASBRA och Gun tyckte de va jättebra, hon vill att jag ska redovisa för ettorna och tvåorna också, får se hur de blir med den saken, men bra gick de iaf... Sedan blev det hem, dammsuga o göra mamma glad, belöning uppstekt palt från gårdagen (MEN MUMMA! <3) och sedan iväg på medlemskommitémöte. Och då jag kom hem väntade Erik på fika (han hade varit på sin lindykurs) så då snackade vi  och tittade på hockey nåra timmar innan han drog hem. Sedan lite plugg och detta skrivande och nu ska jag sova, de börjar bli sent.

Men de va la nuläget då va (har taskig göteborgdialekt i huvet som kanaliseras ut i bloggen) men ha re gött nu va, så  la hörs vi! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0