Månda

Igår, söndag, spenderades med inte så mycket alls. Tog fram min cykel. Läste ut en bok till. Och gjorde klart författarporträttet. Hämtade hem skotern från Erik också. Det var typ allt.

Idag var det skola igen. Gick bra, lugn och skön dag, härligt att träffa alla klassisar igen. :) Det har också varit en bra dag för idag fick jag besked att jag har jobb på östersunds camping, JIPPI!!! Är så lycklig, nu har jag jobb hela sommarn! :D :D :D Behövde inte ens komma på intervju, de erbjöd mig jobbet direkt. *Stolt*
Sedan lyste solen från klarblå himmel hela dan och jag, Stina, Christer och Jana tog årets första mjukglass på stan. Mys. :) <3

Det enda negativa som hänt idag var att jag fick en badmintonboll i ögat på bollspelet, de gjorde förbannat ont (hann inte ens blinka). Sedan jävlas word med mig, hatar versionen på våran dator! Kan inte ens få till numrerade sidor, jävla skit sidfötter o bajs! Ska prova på skolan imorrn istället.

Satt så ere! Imorrn ska jag gå med Frida på stan och dansträning på kvällen. De blir toppen! :)

Ha re! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0