Rebecca är trött idag.

Eftersom hon sov efter skolan igår för att få bort huvudvärken, och om jag sover på eftermiddagen har jag mkt svårt att somna på kvällen även om jag är trött. Och idag har varit en lång dag, började kvart över åtta och fick efter samhällskunskapen trava ner på färgfabriken och titta på utställning, trava upp till skolan igen å hämta grejerna och sedan trava upp på reveljen och ha körlektion. Gick hyfsat att köra, men min körskolelärare sa att det märktes att jag var trött då jag missade sånt som jag egentligen kunde. Så jag var hemma kvart i sex kanske. Trött trött. Men glad. Det har ändå varit en bra dag idag. :)

Helgen var mkt kul, danserna var asskojiga! Me like! :)

Och på fredag blir jag kidnappad av Stina och Vilja, vi ska UT! :D :D :D Blir mkt MKT roligt. :)

Jag är hungrig nu. Over and out. :) PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0