GLAD!

Första jobbveckan klar, det har gått bra förutom en jävla fjortis till medarbetare jag haft som man fått göra om efter. Men nu har hon slutat och jag får jobba på ifred. :)

Annars har det inte hänt mycket.

Var på dans i tisdags, Shake. De var asbäst som alltid och jag fick både skivan jag köpte och ett idolkort signerat. :P Stolt. :) Även dans igår, Jannez. Det var så mycket folk så det nästan inte gick att dansa, men de var kul ändå. Dansade med Patrik. Fick skjuts hem med Patrik. Satt i Patriks bil ute på parkeringen och pratade i typ 2 timmar. Ska träffa Patrik på Sandviken på tisdag då Zlips spelar. Patrik Patrik Patrik.

Början på något nytt? ;) Hope so, han är jättetrevlig. :) Pirrar i magen. Hihi. :P

Nä, nu vill brorsan ha datorn, kan höra hur han trampar runt otåligt i sitt rum. Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Fd. sambo

Jaa nog var de Patrik, Patrik, Patrik alltid :P

2008-07-14 @ 15:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0