Så kom hösten

Sitter här och nostalgilyssnar på BSB och sjunger med i varje rad precis som jag gjort så många gånger i min ungdoms sorglösa dagar (tyckte jag ju såklart inte då när jag lipade till dem av obesvarad tonårskärlek eller vad det nu handlande om för dravel). Äter upp bottenskrapet av Tommys kvarlämnade ostbågar gör jag också. Helnöjd :) 
 
Nu du minsann är semestern över och allvaret igång igen. Inne på jobbvecka 3 redan, och ja, de känns rätt ok och normalt igen. Mkt att göra som always, men de är skönare än inget att göra och nu börjar de ju faktiskt bli lite kul också när alla delarna i linen ska kopplas ihop och fås att fungera tillsammans. Mkt spännande veckor framför oss! :)
 
Meanwhile, här kommer lite bilder från semesterns 2a halva.
 
 
Mysig utedag i natursköna Sundby med hel skock småbarnsföräldrar, däribland Jenny o Krippe vars goknul Elias jag fick mysa med! <3
 
Gooooofiiiikaaaaa
 
Badmonstren från hooden (med Tommys ständiga kamera-upp-i-näsan-face och min vanliga mupp-uppsyn)
 
Fantastisk badsommar <3
 
Kvällspromis vars tråkiga asfalt bjöd på en surprice
 
Dags att kliva på båten till Gotland
 
Supermysig stuga vi hade!
 
 
 
Tittade såklart på raukarna.. Så vackert i solnedgången!!
 
 
 
 
Alldeles glasklart vatten i Katthammarsvik, vårt smultronställe under veckan <3
 
 
 
En sista supervacker baddag vid Lida Friluftsområde
 
 
 
Så var det och så blev det. Hela semestern bjöd på fantastiskt väder och underbara dagar, man önskar att de kunde vara lite längre. Känner mig nöjd och utvilad, och väldigt skönt har det varit att för en gångs skull kunna slappna av och inte tänka på jobb och måsten.
 
Har ju också hunnit med en liten prestation nu i helgen, nämligen cyklat vasan 95 km! Hade sagt att jag skulle klara det på 5,5 h och gick i mål på tiden 5.31! Så är otroligt nöjd och stolt över det, speciellt när jag efter 7 mil nästan grinade och gav upp, haha... Men de går ju inte med 2 mil kvar! Så pannbenet fick vackert sättas in och det blev t.o.m. en spurt i mål. O'yeah I'm that good! :D
 
 
Ja du, tror inte jag ska orera så mycket mer för den här gången, känner mig rätt nöjd där.
Hoppas dock jag är tillbaka snart igen, känner ju att det är lite roligt det här!
 
 
Under tiden kan ni väl hjälpa mig med en sak, är hemskt nyfiken på vilka underbara själar därute som faktiskt orkar ögna igenom mitt dravel här, ni kan väl lämna en kommentar så får jag se :) Och skämmas lite, så aktiviteten på den här så kallade bloggen kanske ökar ;)
 
Ha de gott så länge hörrenini,
PoK!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaaaag läser, så kul att se vad ni pysslar med :) Kram

2014-08-20 @ 11:07:42
URL: http://mammatilledvin.blogg.se
Postat av: Erik

Jag håller koll på dig å nästa sommar ska vi fan va me i semesterbloggen ;) fast helst tidigare :) kram

2014-08-22 @ 13:48:34
Postat av: Sofia

Jag läser! Och skäms på dig för att du uppdaterar alldeles för sällan ;) Saknar dig! Puss goding <3

2014-08-24 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0