Mellandagar

Julen har varit här och vänt, blev några långa och matfyllda dagar, och jättemysigt att umgås med familj och vänner :) Nu är man helt slut och håller fortfarande på att smälta maten för fullt tror jag.
 
Har inte tagit några bilder under själva juldagarna, men man sitter ju mest och mumsar iaf haha! Så blir lite andra bilder från runtikring istället.
 
 
Julfika med jobbet sista dan innan ledigt... <3
 
 
...och min hemliga bytesklapp var en superfin spinnrock! Blir alldeles rörd att någon verkligen tänkt till!
 
 
 
Älskar julen med alla tända ljus..
 
Granen blev mycket mysig den också!
 
 
 
Och med mitt vanliga storhetsvansinne blev det saffransbullar, chokladsnittar, skinka och tjälaknöl. Är dock så otroligt stolt att jag fått till dem så fina, mamma har lärt ut sina skills väl :)
 
 
Ja vet faktiskt inte riktigt vad jag hade att skriva, har inte hänt så mycket sen sist. Men lite update över juldagarna iaf. Nu ska vi ladda om inför nyår, då blir det lite lagom party med Ts syster och kille och lite polers till dem. Kommer bli trevligt! Och mera mat... 
 
 
God fortsättning allihop så hörs vi igen på andra sidan nyåret! :)
 
Pok!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0