I'm alive!

Haha, toklängesen nu igen, men jag lever o andas, så ingen fara! :P

Sen sist har det blivit fortsatt mycket jobbande, men det går bra och känns bra så det är helt okej. Jobbade min sista dag på dagis den 15e, så det är ju ett tag sen. Kändes jättekonstigt, fick en sommarpresent av föräldrarna och en superdupergosiskram-puss-puss-näsgnuggis av lilla charmtrollet mitt där på dagis så det kändes jättefint. Men kommer sakna de små parvlarna såklart!

På campingen känner jag mig invand nu, blir mer och mer tryck och från och med den här veckan jobbar vi 4 samtidigt istället för 2. Nästa vecka drar Storsjöcupen igång och då blir det mycket att göra... Fick en försmak igår då jag satt så gott som hela mitt pass i telefon bara.. Men de är kul och jättebra arbetskamrater, så det känns topp ändå. :)

Har även hunnit med Sommardansskolan sen sist, 5 dagar fyllda av dans, bus, trevliga ungdomar o massa skratt och skoj! En del knussel och ansvar också då såklart, men det har varit riktigt kul. Även själv fått prova på förberedande akrobatik, asskoj men sjukt läskigt också! Stod bland annat på en killes axlar samt gjort en baklängesvolt på ganska så hög höjd. Häftigt var det! :)

Lite mysig dans har jag också varit på. Ville bara upplysa om det. :D

Sen känns det såklart på att man jobbat väldigt mycket på sistone, vänner har blivit lite putta för att de känner sig försummade, men man gör ju så gott man kan. Var ganska upprörd ett tag, för jag tyckte det var orättvist att jag skulle vara tvungen att va den som drog ihop det hela liksom, man är väl fler än 1 person i en vänskap tyckte jag. Men det lade sig tillrätta efter ett tag som det mesta gör när jag bli arg eller upprörd, så nu känns det bra igen. Har pratat med berörda också, så vi ska försöka bättra oss, BÅDA parter. Helt okej. :)

Denna vecka ska jag försöka hinna en tripp till Kälarne. Bettan fyllde år igår (grattis igen gumms) och imorrn är det premiär på Hällesjö då Zlips spelar så att hälsa på gumms en sväng o sen dansa vore ett trevligt sätt att spendera en ledig dag liksom! :) Ska bara lösa logistiken, haha!

Sen är det väl inte jättemycket inplanerat framöver. Min egen födelsedag till veckan som iofs inte blir något märkvärdigt, en Åretripp först med Ekke & Co (hans födelsedagspresent) och sen en till för att träffa Sofia och hennes kille med gäng som ska på cykelvecka i Åre också.

Mycket jobb, lite yra och stråk kanske och såklart hoppas jag på mycket dans-, mys- och grillkvällar!
Så ser väl sommaren ut, sen hoppas man väl det dyker in lite spontana grejs o utflykter som vore riktigt skoj. Man ser väl. ;)

Ha're gott så hörs vi snart igen.
PoK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0