Ups and downs

Mjo, lite update igen då kanske. Har egentligen ingen lust alls att blogga, så de blir ett hyfsat kort inlägg. Far ska dessutom deklarera, så då har jag en ursäkt. :P

Nöjd med klippningen, ska tebak o färga slingor den 17e, blir nice me lite nytt!
 
Kommitémiddagen blev toppen, go mat o kul överraskning efteråt då hela gänget fick gå ner i badhusparken för typ 5 kamp. Kan nämnas att min lag vann, hehe... V!

Marknadsföringen för SDS på myrviken skola höll på att totalfloppa då vi inte fick igång nån musik för den jäkla anläggningen strulade, men de blev bara lite flopp till slut då en rådig lärare sprang efter en vanlig cdspelare. Så vi blev mkt försenade, men med vårat slutmål nått iallfall.

Nälden. All way up to all way down. Hade de verkligen toppen och supertevligt innan, vi var bjuden till S-O och Anna där vi grillade o "förfestade" jag, Ekke o Jonas, hur himla mysigt som helst! En kul bilfärd till Nälden också, men sen så fort jag klev in i sporthallen kändes allt HELT FEL. Vi kom dit relativt sent (efter tio, dansen började sju) så jag fick panik över allt folk överallt, sen skrek de bara NEEJ VILL INTE inombords och gjorde ont i bröstkorgen större delen av kvällen. Förstår nu lite hur människor med panikångest känner sig, de va nog lite de jag fick faktiskt. Sen hade man ju druckit en mängd alkohol (hum) så allt man i  vanliga fall struntar i o lägger längst bak i skallen för att slippa tänka på bubblar ju upp till ytan som en överkokning så där satt jag och mådde piss, var grinfärdig OCH storlipade en skvätt och ville åka hem. I fyra timmar. Dansade 4 danser och satt sen på läktaren oavbrutet. En tyst hemfärd (sov en bit med) och ännu mer tyst då vi kom till Ekke (där jag och Jonas sov över) men dan därpå var de som vanligt igen, åtminstone så gott de kunde.  

Så de va en omtumlande helg. Var grinfärdig i princip nonstop från tio på lörda kväll till typ tre på söndan då jag kom hem och bror lyckades muntra upp mig med sitt bushumör. Så de va inge kul, men de goda och roliga jag hade innan dansgalan hos S-O och Anna överspeglar de tråkiga som tur är, så de gjorde de hela värt ändå. 

Men jaa... Skulle kunna bre på säkert tre inlägg med hur jag mår och vad som bekymmrar mig, men detta skulle bli ett "kort" inlägg (vilket jag failade ganska hårt med) så jag tar de i ett annat. Pappsen står och trampar lite, så han ska få datorn nu. Kan skriver mer än annan dag. Är vid relativt gott mod ändå, och behöver i princip mest bara skriva av mig lite, men de får som sagt vänta. 

Så, på återseende, snart igen. 
PoK!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0