Suck

Veckorna flyger, inte alls så lugna som de tycks verka i början på veckan. På något sätt hinner det inte gå mer än måndag så är hela veckan fylld med möten, jobb o annat grejs.

Har varit ute o promenerat i solen med Emma idag. Trevligt var det.
Blev också fruktansvärt besviken idag. Tanken var att jag skulle till Ekke och åka skoter imorrn med honom, S-O och Anna o ev nå fler. Men nu är jag fast i stan utan bil och tar varken mig eller skoter dit. Det suger stenhårt. Ville så jävla gärna. 

Men så kan de va. 

Sitter nu och har smackat i mig en fet godispåse och myser med mamma.
Känns dock inte ett dugg bättre.

Fattar inte varför jag tar det så hårt? Men de känns som om Ekke o jag hade behövt det där. Och sanningen är att tid har jag inte jättemkt av för sånt heller. Och jag saknar det och avskyr att älskade skoterpärlan får stå oanvänd så gott som hela vintrarna.
 
Är så trött på att behöva ordna allting själv så fort man vill göra något.
Skulle ingen för en gångs skull kunna bara hämta mig o så är allt klappat o klart och jag behöver bara njuta?

Småsjuk är man också. Blä.
Aja. Skriver mer när jag är på humör.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0