Mittiveckan bara?!

Konstigt långsamt denna vecka gått?
Aja, bättre ork idag, så nu kan jag skriva lite. :)

Helgen lugn eftersom de blev som de blev, men de va nog bara bra så man fick ta igen sig lite. Denna vecka har verkligen rejsat på, jobbat fulltid alla dar, med Lillemor i måndags, kaos med Nettan i tisdags o ett ensamt byggstäd hela dan idag och imorrn blire med Olov. De blir lite variation som vikarie om man säger så. :P 

Jobbigt som fan, men klirr i kassan. :) Men fredag tänker jag faktiskt inte ta på mig något även om frågan skulle komma, då ska jag unna mig en ledig dag. Kanske ska locka hit Ekke, gå en sväng på Gregoriemarknaden o köpa en mössa av Emma o Isabelle som säljer, lite kolor/remmar o slöa till med en filmkväll? Gå och titta på ljusspelen på torget/rådhuset som hållit på hur länge som helst och som jag fortfarande inte tittat på kanske? Eller nått sånt, bara slöa o mysa skulle va rätt nice. 

Danstränade igår, full fart! Blev förvånad, hade inte tänkt dansa nått speciellt egentligen o hade typ slit-o-släng inställning (och gick som vanligt på övertrötthet) men dansade hela tiden o blev toksvettig. :P Så de verkar ju vara ett vinnande koncept att ha den inställningen. :)
Blev dessutom tillfrågad om jag ville tävla i Umeå av en kille som heter Kenth, så nu ska vi testa en tävling. Ska bli spännande, han har inte dansat lika mkt som jag (låter så kaxigt att säga att jag är bättre, men ja... mer erfarenhet kanske låter bättre) o vi har ganska olika stil men vafan. Ta en tävling för skoj och när han faktiskt frågade, så why not?

Så imorrn kväll ska vi gå på tävlingträning på lillsjön, så det kommer det att bli torsdagskvällar numera (5 veckor till tävlingen, gäller att ligga i). Och nu ikväll ska jag titta på Grey's Anatomy o unna mig lite Dark Milk Choklad. :) 
Är inne i en känner-mig-enbart-ful-fet-och-lat-som-fan period, men ikväll ska jag faktiskt äta lite choklad. Är bara en 100-grammare o ja tränade både igår o ska träna imorrn så de är helt okej. Man kan faktiskt äta nästan vad som helst bara man tränar därefter också. Så det så. :)

Hm, nått mer? Tror inte det. Hela helgen i min kalender är alldeles tom, och sällsynt nog ingen vånda över det. Ska nog ta det chill, gymma lite kanske o försöka umgås med Ekke eller så. De får bli va de blir. :)

That's all.
PoK!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0