Torra, frusna händer.

Jahopp, dags att höra av sig igen kanske?

Lugn vecka som alltid, umgicks med Frida i onsdags som spenderades med att vi varvade Harry Potter 3 på PS2 (jag guidade, hon styrde), en dags jobb i torsdags på dagiset igen och igår kom Ekke och sov över då han är på tvådagarskurs i stan.

Idag åkte jag, mor o far till Kälarne en sväng o hälsade på, dom åkte till Tora o jag hjälpte Bettan baka kaka, spelade lite kort o allmänt surr. Mycket nice. <3

Typ. Hade väl egentligen inte så mkt att skriva, är trött och seg och fortsatt förkyld så de känns sådär faktiskt. Lär väl bli den där jäkla melodifestivalen ikväll och sedan sova skulle jag tro. Men vafan, de duger bra de. Det är ju förbannat skönt att vara slapp o slö!! :)

Imorrn blir skoj, då ska jag o far ta en tripp till Brunflo o dra igång skotran o se så de funkar o dona på. De blir nice, få susa runt lite som jag längtat såå efter! Sen lånade jag 10 böcker av Bettan idag, så lite läsning lär de bli med. ;)

I'll be back.
PoK!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0