ZZzzzZz...

Jaop sen sist då?

Var på Rolandz på OSD i torsdags. Förutom att de bara spelade 1,5 timme av 4 och inte startade förrän halv elva var de skitbra! Så jävla skön musik! :)

Dans i fredags med, Zlips på furan. Också jättekul, men de va huggsexa så jag fick inte tag i alla jag ville. Men men, de är som de är. Hade trevligt ändå!

Sen har jag mest sovit i helgen. I tid och otid. Och jag är fortfarande trött! Och som jag spådde, förkyld. Så de är rätt så segt och kymigt allting, men jag är ändå vid hyfsat gott mod måste jag säga.

Just nu är det mycket fix o trix inför Jack & Jill som vi ska ha på dansträningen imorgon. Suck! Längtar tills de är över kan jag säga. Det är kul, men jobbigt och mycket att tänka på.

Ja, hade nog inte så mkt mer än säga. Vet inget märkvärdigt som händer resten av veckan heller, så ja skriver väl mer när ja har nå att berätta. :)

Ha't! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0