50/50

Usch en sån skitdag!

Blev ingen skoter, behöver väl egentligen inte gå in så mkt på det, men jag frågade igår, fick ett ja men de hade inget bestämt, Ekke ringde som vi bestämt i förmiddags ifall de skulle iväg men då skulle de i princip fara direkt så skulle ja med fick jag fara på en gång. Inget illa med det, hade jag räknat med i så fall men då hade han inte ens sagt till S-O och Anna att jag ville med och då skulle de ungefär sitta där o vänta på mig.

Så nej, de kändes verkligen botten. Jag blev hemma och som vanligt arg på det sätt bara han kan få mig över att han inte gör som jag vill att han ska göra och fortfarande irriterande medveten om att det är något jag måste acceptera och sluta bli upprörd över.

Han kommer aldrig att göra som jag önskar att han gjorde och jag kommer aldrig betyda lika mycket för honom som han för mig. Och då jag verkligen behöver honom för att må bra finns inte mkt annat att göra än acceptera det.

Men egentligen var de väl inte det som var värst, den ilskan rann som vanligt av ganska fort. Droppen var när jag fick sms av Frida, som hamnat på akuten igen, denna gång med förmodade blindtarmproblem så hon varken kan röra sig eller gå utan oerhörd smärta.
När ska denna stackars tjej få ett slut på skit o leva sitt liv i lugn och ro?!! Lilla vännen. <3

Så ja, denna påsk blev verkligen 50/50.
2 toppendagar o 2 skitdagar. Känns bara skit och ensamt o jävligt, och då är de inte ens jag som är sjuk. Men jag börjar bli dödligt less på att det inte får kännas bra nångång. Alltid dessa tankar och bekymmer på allt och alla andra. Man får som aldrig ron eller orken att fundera på sin egen bana. 

BLÄ.    

Kommentarer
Postat av: Sofia

Uscha :( Kom hit till mig istället! Tur i oturen att blindtarmen är en baggis om det är det... :)

2010-04-05 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0