Ny vecka, ny dag, nytt liv?

Nää inte så krasst kanske, men jag har verkligen fått perspektiv på saker och ting i helgen. Det är nyttigt att tvingas vara ensam ibland. Jag har bara tagit det lugnt, fotat lite på frösö strand tittat en massa film o bara varit. Blev inget träna då förkylningen bestämde sig för framfart, men en stund relax igår för att få upp värmen i höstrusket!

Veckan kommer rulla på som vanligt med diverse, nu börjar vi nya kursen Anatomi & Fysiologi, den kommer bli tuff och hård men jag klarar allt! Så jag kommer nog ha det jag gör.

Jag har funderat mycket i helgen på vänner och vilka som egentligen är ens riktiga vänner. Pratat med gomoster A också och hon har hjälpt mig inse att man förtjänar att få tillbaka då man alltid ger. Det är ju inte riktigt som det ska i en vänskap då man ständigt ska gå och bli besviken o ledsen och det måste jag säga ifrån för annars blir de aldrig bättre. Risken finns att den andre går sin väg då man sagt som det är men den risken måste få tas. Hur ska man annars orka? Och går den sin väg var den nog aldrig ens riktiga vän iallafall. Att vara snäll är en ovärderlig egenskap men får inte tillåtas att enbart utnyttjas. Aldrig nånsin. Inte ens av de som står en närmast. För till slut orkar man inte vara snäll längre om man aldrig får något tillbaka. 

Jag vill inte sluta vara snäll för det är att vara jag och jag är livrädd för att tappa dessa två som detta främst gäller men jag orkar inte mer nu. Man kan inte vara den som drar i trådarna jämt. Ibland vill man bara bli omhändertagen också. 
Det sista som sviker en är hoppet. Come back to me guys.

--

Sen saknar jag Janabanana så det bara värker i bröstkorgen (24e kom snart!)! O mina gogummor Bettan o Sofia. Vi måste försöka ses snart mina angels, dra med Fia o samla lite girlpower. <3 Och Frida hunbun är äntligen hemma igen!
You are irreplaceable to me <3

Men nu ska jag gå på stan en sväng minsann innan jag har matte på eftermiddan. :) 
Ha de gott! PoK!     

Kommentarer
Postat av: Jana

Upp med hakan älskling! <3 Den 24 kommer snabbt vet du. Inge långt kvar. Sen ska vi kramas HELA kvällen!

2009-10-05 @ 16:57:33
URL: http://nicht.blogg.se/
Postat av: Sofia

2009-10-07 @ 22:19:02
Postat av: Sofia

Jag ska snart komma hem, de lovar jag! :)

Tänker på dig min vän, saknar er allihopa! <3

2009-10-07 @ 22:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0