Mittiveckan

Och fort som ja vet inte vad går det! Veckorna bara rinner iväg. 

Anyway. Fick godkänt på examinationen i igår, lycka! :) Firades med mumsig marängsviss! 

Jag och Erik hade funderat på att åka o dansa till Jannez ikväll men vi var trötta båda två så vi sket i det. Jag ska kura under en filt till Grey's Anatomy istället med den chokladkaka mamma ska komma hem med sen. ;)

För övrigt är de mer plugg på gång såklart, de är bara att mata på. Rimmar illa med att jag är ovanligt trött den här veckan. Har blivit sena kvällar plus att förkylningen bekämpas så det snor massa energi. Har varit tvungen att sova varenda eftermiddag! Men men, man har såna perioder med. 

Längtar till fredag, då ska jag bila till Kramfors och hälsa på Emma! :) Åker tillbaka till stan på lördag o dansar till Zlips på FH o kanske umgås med Ekke innan o sen tar hon bussen tillbaka på söndag. De ska bli riktigt skoj, har inte setts sen studenten typ! Roligt att göra nånting annat för en gångs skull och att hon tog initiativet. :)

Jaa, that's it tror jag. Harebra! PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0