Lördakväll

Ganska soft lördag, har spenderat dagen med att undvika plugga, feels good. :)

Först sov jag länge, jag o Frida o Ekke var ut o åt igår och for på Blender på FH o dansade lite, men de va rätt segt o skitlite folk ute. Men kvällen var ändå värd då jag fick umgås med gogumman och så har jag hittat min Ekke igen o då känns de bra. <3

Iaf, efter frukost blev de tvättstugan, vi hade MASSA tvätt så det tog hela eftermiddan. Skjutsade sen mor och far till bekanta o nu väntar jag på att de vill ha hämtning. Har fram tills nu tittat på VM i bugg/lindyhop/boggiewoogie på tv o filmen Gökboet tillsammans med bror. Älskar de få ggr de visar dans på tv, man blir så inspirerad o de är ju så coolt! :D Jag ska oxå bli så bra! *Keep on dreaming*

Anyway, de va min dag. Och det här med pluggandet, jag har mer tid. Vi hade fre-lör-sön-mån på oss (ska examinera på tis) så då kände jag att det är okej att göra annat två dar o plugga två dar. Så imorrn ska jag ta tag i mitt liv o plugga! *Duktigt*

Jaa, så är det. Har kommit fram till att jag egentligen inte har nått att klaga på. J har jag inte pratat med än, men vafan. Skitsamma då. De är fan bara att köra på, jamenar livet rullar ju på av sig självt. De är bara att haka på o låta saker bli som de blir, för man kan ju inte påverka något annat än sig själv iallafall. Och känna sig nöjd med det. Faktiskt. Svårare behöver det inte vara. 

Well well, de va allt för ikväll. Ska bruscha tändran nu o så, kan ja lägga mig direkt efter att jag hämtat mor o far sen.

Ha de gott hörni. PoK!  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0