Sunday

Jaop, så var den helgen snart över. Men de spelar ju egentligen ingen större roll längre eftersom jag nu inte har något att göra på dagarna. Känns lite konstigt faktiskt, man är ju van att ha saker för sig non-stop liksom...
Men, lätt värt. <3

Iaf. Dansen var skoj, var alldeles för trött så det blev version Rebecca-en-aning-flamsig-och-pratar-för-mycket men de har ju gänget stött på förut så de gjorde förhoppningsvis ingenting.

KMet är ett enda surr i mitt huvud, en aning kaos var det. Fixa iordning sekretariatet, kuta runt o försöka hitta nya partners till småbarna vars partners inte dök upp, sitta och räkna, värma upp, tävla, dela ut diplom till barna, röja ihop allting o gud vet allt mer. Och tävlandet gick skit som väntat, men de spelar mig ingen roll. Det var skönt att komma hem, göra iordning lite god taco o bara slöa framför dansbandskampen. Ingen skymt av mor och far (de har varit i strängnäs i helgen) men Jesper (Bengts pojk) såg man iallafall! :) Sedan blev det titta på CSI också, Simon samlar boxar så de är skoj att titta på.

Det har dagen idag också ängnats åt, mer CSI! :) Har ändå varit trött och seg o mör i kroppen, så de va lagom avancerat idag. 

Och imorrn ska jag klippa mig, de ska bli skönt. Förhoppningsvis kan frissan hjälpa mig hitta på vad jag ska göra med det där som hänger på mitt huvud. :P Sen måste jag träna också, fan de va ju säkert 1-2 månader sen sist (på gymmet alltså). Men nu är man ju "kry" så då är de bara att sätta igång igen. Har ätit allt för mycket gott på sistone så nu blire skärpning! Fan, julmat o julgodis o pepparkakor, lussebullar på gång, då behövs all movement you can get. ;)

Jaa, de va väl nuläget. Inget spec på gång så vitt jag vet. Större grejer framöver är väl Kaxås den 11e då Jannez spelar 2+1, jul i Malgovik, annandan Jannez i Laxsjö och nyår Fåligs och ett band till i Laxsjö. 

Justja, kan ju lägga ut:

 Fick av barn&föräldrar i Ås, så söta! <3  


Och jaa, detta ska väl symbolisera mitt almänna humör just nu. :P


I övrigt är allt lugnt, ska träna mycket för det har jag saknat. :) 
Ha de gott folket!

PoK! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0