Sena söndag

Hemma igen, äntligen! Slitigt med hjälpdansande på buggkurs fredag kväll, buggkurs lördag dag, hälsa på Fia lördag kväll + sent kortspel, buggkurs söndag dag och styrelsemöte söndag kväll! Men det var kul med kursande och att få komma hem en stund gjorde det lätt värt! :) Bo hos min andra familj! <3

Men nu är det iaf home sweet home igen, och jag ska försöka hålla det så. Nu har det varit nog med svängande fram och tillbaka ett tag. Visst, de är några kvällsaktiviteter den här veckan och KM på lördag, men annars ska jag banne mig vara hemma o ta de lugnt! Massa plugg att göra dessutom med två tentor två och tre veckor bort så jag har ju de jag gör iallafall. 

Jaa. Annars vet jag inte, inget som jag direkt går o grubblar på just nu. Aa, plugget då, men det snurrar ju runt i skallen jämt så de räknas inte.

...

Ne, sova kanske? ;) 
Må gott, PoK!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0