:)

Oops, nu var det visst ett tag sen.

Hm, inspirationshelgen med ÖBRK gick bra, de va förra helgen det. Och veckan som varit innehöll massa plugg o andra saker, riktigt stressig var den. Så det var skönt med denna helgen, för vi åkte på Forum!! :)

Hade bokat stuga uppe i skogen, skitmysig var den! Två sovrum, allrum o bastu på toaletten. Riktigt gött! Så där har jag, Ekke, Jonas, Frida, en skittrevlig tjej som heter Malin (kompis till Frida) o en kille som heter Oskar (kompis till Jonas) partat järnet i helgen.

På torsdagen är det ju mest dansvänligt, Jannez spelade så då va vi ner på hotellet. Jag o Ekke blev dock trötta o gick hem tidigt. Var en lite spännande kväll med, det var en ung kille som hade raggat på både mig o Frida nere på hotellet som verkade ja typ hög eller nått. Så när jag o Ekke har lagt oss hemma i stugan hör vi nån på bron och kliva in. Helt tyst, personen säger inte ett knyst. Vi funderade på att kliva upp men avvaktade, tänkte att vem de nu var i gänget trodde den att vi sov och inte ville störa. Då hör vi Oskar komma hem och när han kliver in i rummet säger han "jaha har ni bjude hem folk". Alldeles förskräckt säger jag "näää" och rusar upp. Så är det killen från hotellet som sitter där! Förmodligen hade han ingenstans att bo och smet in för att sova på våran soffa, men äckliga jävla slumpen att han hittar just våran stuga sen! Han blev utkörd illa kvickt men ja hade hjärtklappning ett bra tag efter. Vi körde med låst dörr därefter.

Fredagen klev ja upp sex för att åka hem till stan och göra tentan. Fick köra Ekkes Audi med automat, kul! :) Tentan gick sådär, tyckte jag skrev mycket, men missade många frågor som hade hög poäng. Mest troligt klarade jag den inte, men de kändes bra för den visade att jag ändå kunde en hel del trots att jag inte hunnit plugga allt jag velat. Var förbi hem en sväng, handlade o åkte tillbaka till vemdalen. Då blev de filmtittning (Jonas hade med sig sällskapsresan-boxen :P), gott o dricka, bastu o pizza. Jonas o Oskar drog på hotellet sen då de hade förköp alla tre dar men vi andra va snåla o stannade hemma. Lugnt o skönt faktiskt. 

Sist då lördag, party blev de då med. Var rätt kalas då vi drog ner på afterskiin o där fick man ju trevligt sällskap som man hälsade på en sväng. ;) Hemma i stugan igen till dansbandskampen o mat och sedan blev de hotellet igen på kvällen. Var trevligt de med, men var hemma rätt tidigt ändå. 

Så på söndag drog vi hemåt vid ett-tiden, åt tillsammans på Duffys o sedan stannade Ekke ett tag hos mig för han skulle plocka upp nån moster typ från tåget. La mig vid nio av ren utmattning. Så det har varit en chill, mys o ordentligt trevlig helg! :) <3



Nu är de ny vecka o ny kurs på skolan. Den kommer bli ungefär lika tuff som förra, så nu är de bara att börja om då... Långa dar o massa läsning i en bok jag inte ens har skaffat än... Men de ska nog gå bra, det var mycket självstudier i schemat o de gillas.

Ja, de va lite update med läget, kommer inte dröja lika länge till nästa gång! :)
Ha de! PoK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0