Mittivecka

Precis som jag redan visste så har allting lugnat ner sig nu. Jag behöver inte tappa modet, de finns inget som säger att loppet är helt kört än på han-som-jag-gillar-fronten. Som sagt, jag måste lära mig att ta det LUGNT.  

För övrigt känns de bajs på allting, är sjuk, trött och omotiverad. Har en uppgift i religion, en uppgift i sv C och en uppgift i samhällskunskap kvar + finslipning av rapporten men de är faktiskt inte mycket. Har gott om tid på mig, så jag antar att det är det som gör att jag ändå känner mig lugn över det hela. För allvarligt talat gör jag ingenting just nu, har inte pluggat ett smul i helgen och nu går dagarna utan att jag gör ett skit också. Vilken löjligt patetisk ursäkt som helst verkar funka för mig utan att jag blir oroad över uppgifterna.

Men de är klart, jag känner ju mig. Jag vet att jag lätt kommer hinna få de gjort så de kanske betyder att jag äntligen lärt mig att inte oroa mig i onödan? Eller?

I vilket fall består mina dagar just nu av skola, hem, ligga o stirra in i väggen. Otroligt underhållande. Eller så inte. Men de är ungefär allt jag orkar med just nu, huvudet bara snurrar när jag kommer hem o kroppen lyder knappt. Borde vara hemma o ta de lugnt nu när ja är sjuk, men som vanligt skulle ja missa alldeles för mycket då. Så de är bara att knota på. De går å ta igen sen. 

Resterande vecka händer följande. Imorrn, en sväng på skolan o titta klart på filmen på samhällen, göra ett allvarligt försök att få NÅN uppgift gjord och Olofs PA Dvala på kvällen med Christer. Tors, skola, träffa Ekke på stan, kolla in Emma då hon tävlar med hästen på kvällen. Fre, PLUGGA och förmodligen åka te Sundsvall på eftermiddan, vet inte med säkerhet än. Vi ska iväg på dans endera fredag eller lördag så de beror liksom på. Men de blir awesome, ska shoppa på Birsta med mor o Carro på lördag iaf så de blir toppen. :) Söndag, PLUGGA antar jag. 

Satt så ere. Lär ju uppdatera eftersom. Men ha ne! PoK!  

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0