Helgen

Jaa, mösspåtagningen gick så bra den kunde inne på den tredje dagen feber, ja var trött, hostig o hänging, men de blev nog hela middan, dansa lite till The Women och G3 iaf innan ja drasade hemmåt. :) De va trevligt, o ja fick ju dansa med Bengt (en kille i bygg som brukar vara på dans som jag älskar bara för att han heter BENGT) så min kväll var ju gjord.

Resten av helgen har spenderats hemma med familjen vilket också var planerat. Hade tänkt att de skulle vara skönt och mysigt o bra att ladda batterierna lite o bli frisk till studenten. Blev ju lite av varje o mor delgav sin oro för det ena o det andra, så de har nog blvit både skrik, grin o skratt denna helg för oss allihopa i familjen. Både bra o mindre bra, men man måste ju prata ibland också, så är de ju.
De är bra nu iaf och jag älskar min familj mest i hela världen. :) Vi har cyklat o njutit av vädret också, så mys blev de faktiskt iaf. <3

Nu i veckan då, imorrn blire de hejdå på SvC och brännboll på bollspelet som ska bli skoj. Sedan townen en sväng med mamma o uträtta ärenden och så ska vi baka inför kommande STUDENT. :D
Lugnt på tisdag, slutar tidigt o på eftermiddan drar ja till Emma i Dvärsätt, hon ska ha ett litet "hejdåparty" eftersom hon åker tillbaka söderut efter studenten, de blir trevligt me massa goa människor.
Onsdag lugnt, fika hejdå på samhällen, ta studentfoto med klassen och så ska vi kolla på våran inspelade Gökboet tillsammans. Torsdag, vet ej. 

FREDAG = STUDENTEN!!!! OJOJOJ!!! :D:D:D 

För övrigt vet jag inte vad som händer eftermiddagar/kvällar, kanske hittar vi på saker med klassen eller så gör jag saker hemma eller nå annat. De får dagsformen o viljan avgöra helt enkelt, Jag saknar Jonas massor och är jätteglad att han kommer på mitt studentfirande på lördag o äter smörgåstårta, förhoppningsvis stannar han ett tag så vi hinner ses bara vi. Vill liksom känna av läget och försöka ta upp med honom hur vi ska ha det, de måste nog bestämmas nu innan jag blir kär i honom på riktigt. Skulle bli en anings jobbigt om de visar sig att han inte vill mer än "bara vänner" då om ni förstår vad ja menar... Men men, vi får se. 

Allt löser sig ju på nå sätt. Inte alltid som man tänkt, men löser sig gör det!

Men jag håller er uppdaterade under veckan också, förmodligen iaf. :) Ha de bra, PoK!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0