"Svansen säger lyssna på huvet och huvet säger lyssna på svansen. De slutar bara med en orolig mage"

Jag har blivit lite sjuker, hade feber och skallebank igår men idag känns de lite bättre. Skulle egentligen ha åkt skoter med Erik idag, men sköt upp de eftersom jag blivit sjuk. Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ut och ta en liten promenad tänkte jag nu när solen börjar kika fram, annars ingen direkt plan.
 
Om jag ids och känner för det sen ska jag kanske påbörja min rapport till PAt, göra upp "guidelines" o så där så de bara är att fylla i sen. Har jag inge annat för mig kan jag ju göra de nu liksom.

Eller så går jag en sväng på stan... Hm. :P

Denna situation då jag inte har något bestämt brukar i vanliga fall göra mig tokig, men nu älskar jag det! Den senaste månaden har varit så hektisk med Gökboet osv att det är asskönt att bara vara ledig och chilla dagarna igenom. Ut och promenera och njuta av vädret och bara göra vad man känner för. L O V E L Y.

Och längtar som fan till helgen, är aspepp! På fredag förmiddag kommer Bettan o grabbarna in, då ska jag mysa med henne, fika, gå på stan typ. Och så kommer Frida nångång under dan oxå, så ska vi ut hela gänget på krogen på kvällen, riktigt nice! Och på lördag är det PARTY! Yihaa! 

Så de ska bli kul kul! :) Men nu ska jag gå ut, ha de bra! PoK!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0