O'yes.

Ny vecka dåe, och Becca är pepp. Or not.

Vill ha helger hela tiden, de är typ de underbaraste som finns. Gårdagen var wonderbar, skoter all day long! <3

Denna vecka misstänker jag blir rätt så dryg, måste plugga som fan. :/ Å andra sidan brukar de gå rätt så fort ändå, och till helgen blire dubbel dansgala, både fredag och lördag. De blir super! :) Synd bara att de ska va dyrt så in i hel**.... Men men, pengar är väl till för att spenderas.

Idag är jag trött. Vill hem och duscha. Typ.

Igår fick jag dessutom en smärre chock. De är 9 skolveckor kvar. 9!!! De är för fan ingenting, de kommer gå asfort ju! Blandade känslor. ASKUL, STRESS, SEPARATIONSÅNGEST, LÄNGTAN.

Nää, få la se om jag skriver nå mer sen, ska göra lite nytta nu och renskriva lite av de kladd som ska föreställa mitt tal till Svenska C.

Men ha re gött folket! PoK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0