Eftersom hon tjatar... ;)

Jag blev utmanad av Bettan!

-Gå in där du har dina bilder
-Gå till den sjätte mappen
-Välj den sjätte bilden
-Visa bilden på bloggen och skriv något om den
-Invitera sex nya att anta utmaningen
-Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade


Jag utmanar i min tur
Frida

Jana

Christer

Viktoria


Jag vet bara fyra, så de får duga.
Bilden iaf:



Detta är påsken 2007 då vi var i Klimpfjäll och bodde i låsasmormors stuga där. Vi var ute på skotertur med gropgrävning, eld och finväder denna dag! Supermys! <3

Fattar inte riktigt vitsen med denna utmaning, men men...

PoK!  

Kommentarer
Postat av: Bettan

De ska faaan inte va ngt www innan bloggnamnen ;) Faaan kan du ingenting sötis? :P hehe. Sen har du satt ihop Janas o Christers som en blogg.. Bara så du vet, bättre lycka nästa gång :P

2009-03-01 @ 19:59:59
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0