Jao

Färdigjobbat för denna gång, nu väntar tre dagar ledighet. YES.

Är ganska trött o uttråkad, o under dessa dagar skulle jag vilja umgås med Ekke, fika med Christer och klippa mig. Dessutom skulle jag behöva tvätta mina jobbkläder o städa mitt rum. Att hinna träffa Frida vore inte heller helt fel... Fuck. Kan bli lite svårt att hinna med allt. Får göra så gott jag kan.

Anyway. Känner mig fortsatt fet. Ska bli ändring på de nu, för nu skiter jag i den jävla förkylningen o ska börja träna igen, punkt slut. Fan, inte undra på att man är slö o trött, min kropp har ett starkt behov av att röra på sig o de har jag knappt gjort på en månad. NU JÄVLAR.

Ja, de var väl va jag hade att säga för tillfället.

Ha ne! PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0