Hörmf*krax*krax

Jaa, jag har jobbat två dar nu, trött som fan o längtar till helg då ja är ledig freda-lörda. Bara man får in en rutin o blir frisk kommer ja inte va så trött efter jobbet heller, och ja är ändå glad o nöjd. :)

Och Bettan, ja var faktiskt sjuk en hel vecka innan studenten oxå, så den är bara en bidragande orsak. ;)

Men de är ju träligt som fan att man ska vara sjuk MÅNADSVIS varenda gång. Suck, hallå immunförsvaret? Har hört att det finns 2000 olika förkylningsvirus man kan få och man kan bara ha varje virus en gång. Borde avverkat en del snart tycker ja.... :P

På torsda ska ja på inflyttningsmiddag hos Frida på Frösön med henne o Empa o förhoppningsvis Ekke.
Fredag hoppas ja kunna umgås med Ekke, jobbnarkomanen där, annars blire lugna gatan hemmavid.
Och lördag fyller pappa 50! Lite lätt firande (festen kommer den 27) med låsasmormor Ingrid o Bengt som kommer från Malgoviket o hälsar på o dans på aspåsnäset te Jannez på kvällen! Gött! :D



Och jag hoppas Jonas kommer och dansar med mig på lördag...

Satt så ere! Ha de bra, PoK!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gör som jag drick actimel! 70% av immunförsvaret finns i magen så drick en actimel om dagen det hjälper dig att stärka kroppens inmmunförsvar. ;-) haha

2009-06-11 @ 19:58:52
URL: http://lindastr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0