Wiie

Idag va ja ledig från jobbet igen, nice! Vaknade vid nio, gick upp på toa och tänkte sen, nudå? Tittade en sekund på min underbara säng, kröp snabbt ner och sov ett par timmar till. De va riktigt jävla skönt kan ja lova! :)

Sen åkte jag och gymmade jajemen. Och efter de, som den duktiga dotter jag är, följde jag med mor på diverse möbelbutiker i jakt på en byrå/skänk till hallen. Inget hittat dock. Surrat lite i telefon och sovit en stund nu på eftermiddan, även de otroligt skönt. Fattar inte vad de är med mig och sova, men de är fan underbarast!

Ska hämta Frida på jobbet, hon slutar nio, så nu sitter jag och försöker roa mig fram till dess. Ska nog ta en kort promenad sen ikväll om jag orkar, skulle va skönt att få lite luft innan man ska sova "på riktigt". :)

Imåra är de jobb, bytte bort min söndag mot imorrn så de lär bli gnata på i regnet... Suck. Visst, jag gillar regn och det är sjukt mysigt, men inte då ja ska jobba! Fy fan, allt blir bara BLÖTT. Men men, that's life. Blir dans imåra oxå, Jannez på Sandviken med Frida och kanske Erik skulle hitta sig dit oxå. Ska bli kul! 

Och på lördag ska jag till Erik för då blir de toppfest i Almåsa! Jippi! Ska bli jättekul o få umgås lite. Med största trolighet ska ja åka traktor med han på dan, sedan kommer Frida o nå kompisar till han o ev Jonas på kvällen för lite typ grillning o så och sedan te Almåsa på pubaftonen där! Riktigt nice! :) Och eftersom jag bytt bort min jobb-söndag kan man bara chilla o kalasa bäst man vill. ;) Längtar! 

Ja just, på söndakväll blir de titta på skådespelet Näverdosan igen i Övsjö! De ska också bli skoj skoj! 

Vilken toppenhelg asså! Ska man bara se till att inte flyta bort i de väntade regnet imorrn så. :) 
Men ha de bra hörni o ha en kul helg ni med! PoK!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0