Tisda

Ojojoj va tiden rullar på.

I helgen blev de rätt lugnt, va ut på stråket en sväng med Christer i lördags o kollade läget. Träffade Clarre på Sommarlandet där Ständdut Blakk spelade. De va skoj. Men asså OJ va den mannen är HET. Han gör mig fortfarande knäsvag. Inte bra. Jobb i helgen också. 

Iaf.

Igår blev de party party hos mig, förfestande innan stråket! Jana, Vilja, Elin, Frida, bror och jag. Mkt skoj, vi var runt på mest hela stråket på kvällen tror ja o man kan verkligen kalla de en helkväll on the town. Blev till och med portad på Twain! xD Haha, så jävla kung! Anledningen var att jag drack en medhavd Smirnoff Ice. Hehe, så himla kul de va! :D Sedan kom mor och far hem från semestern på natta oxå. 

Upp tidigt o jobba idag, men ja mådde som en kung o de va hemskt lugnt på jobbet så de gick kalasbra. :) Nu i eftermiddag/kväll åt vi på stråket hela familjen + moster G, kusin C & B + Bengt och Helen, mkt gott och trevligt var det. O gosolen titta fram minsann! :)

Jaa, de är väl vad som hänt sen sist, nu ska de strax bli glo på dumburken och So You Think You Can Dance med bror. Resterande vecka jobbar jag alla dar utom lördag, då blir det Yran. 

Satt så ere...
Ha ne! PoK!    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0